Przeważnie leci z wału korbowego. Wymyj wycieki zmywaczem i po jakimś czasie zobacz czy dalej coś się pojawia.Najlepsza diagnoza to zdjęcie skrzyni. Ale przy takim wycieku nie widzę większego sensu.
[O1] 1.9 SDI Trochę błędów do rozszyfrowania
Zwiń
X
-
[O1] 1.9 SDI Trochę błędów do rozszyfrowania
Pacjent to Octavia 2002 lekko z przodu uszkodzona - najechana na słupek.
1.9 SDI
Miga kontrolka ! - pipa i świeci ABS
pod vagiem było trochę błędów a po skasowaniu zostają takie 2:
wygrzebałem na necie co znaczą
18057 - błędne dane od jednostki ster ABS - błąd sporadyczny
18062 - uszkodzony czujnik temp i poziomu oleju ( w tym przypadku ktoś odpiął czujnik od oleju - ten co wchodzi do miski) nie wiem po co... Czy ten czujnik odpowiada jeszcze za coś oprócz wskazania niskiego poziomu oleju?
być może specjalnie po coś odpięty.
a polskim Vagiem
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) - czujnik temp podobno są 2 w 1. g2 i g62 - mam dziada wykręconego - czarny
01316 - sterownik ABS
a przed skasowaniem Vag pokazał jeszcze takie:
17969
17970
17655
18039
ale po skasowaniu znikły
auto ma przyśpieszony zapłon - jak ustawię wg książki to nie chce zapalić.
Pytania: czy padnięty czujnik będzie odpowiadał za to że auto nie będzie chciało odpalić na poprawnie ustawionym zapłonie?
co do ABS-u - czujnik padł? kable? kostki?
cenne uwagi mile widziane
-
Komentarz